Please disregard the strange email(s) send on 1/04 between 11h45 and12h15

Please excuse us for the inconvenience

Dear ##fullname##, (Dutch & French below)

Yesterday, you received an automated email referencing to past meeting(s) of EV Belgium. We want to clarify that this message was sent in error due to a technical issue with our software provider's system.

We understand this unexpected communication may have caused confusion. Please disregard the earlier email(s), no action is required on your part. The concerned email(s) was/were sent between 11h45 and 12h15 on April 1st 2025. 

If you have any questions or concerns, our support team is available to assist you: contact@ev.be

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused, both on our behalf and that of our software provider.

Best regards,

Team EV Belgium

--

Beste ##fullname##,

Gisteren ontving u een geautomatiseerde e-mail met verwijzing naar eerdere vergadering(en) van EV Belgium. We willen verduidelijken dat dit bericht per abuis is verzonden als gevolg van een technisch probleem met het systeem van onze softwareleverancier.

We begrijpen dat deze onverwachte communicatie verwarring kan hebben veroorzaakt. Gelieve de eerdere e-mail(s) te negeren, er is geen actie van uw kant vereist. De betreffende e-mail(s) werd(en) verzonden tussen 11:45 en 12:15 uur op 1 april 2025.

Als u vragen of opmerkingen heeft, staat ons ondersteuningsteam klaar om u te helpen: contact@ev.be

Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt, zowel namens ons als namens onze softwareleverancier.

Met vriendelijke groet,

Team EV Belgium

--

Cher/Chère ##fullname##,

Hier, vous avez reçu un e-mail automatisé faisant référence à des réunions passées d'EV Belgium. Nous tenons à clarifier que ce message a été envoyé par erreur en raison d'un problème technique avec le système de notre fournisseur de logiciels.

Nous comprenons que cette communication inattendue a pu causer de la confusion. Veuillez ignorer le(s) e-mail(s) précédent(s), aucune action n'est requise de votre part. Le(s) e-mail(s) concerné(s) a/ont été envoyé(s) entre 11h45 et 12h15 le 1er avril 2025.

Si vous avez des questions ou des préoccupations, notre équipe de support est disponible pour vous aider : contact@ev.be

Nous nous excusons sincèrement pour tout inconvénient que cela a pu causer, tant de notre part que de celle de notre fournisseur de logiciels.

Cordialement,

L'équipe EV Belgium